hasilnya..

Monday, November 18, 2013

.tssskkkkk.

huwaaaaaaa


ahahaha.sekarang tatau nak gelak ke nak menangis ke nak pengsan kan diri ke.

abis semua entry blog dari tahun mula-mula buat blog sampai sekarang.5 minit lepas,aku g delete.masalahnya tak sengaja.tak sengaja terdelete!tengah delete draft yang ada tak ada tu.sekali tertekan all.dan delete.benti kejap tadi jantung.okei.tu tipu.

*nanges!*


sedih gila!!banyak kenangan walaupun yelaaa..blog picisan.apa la sangat.tapi oit!picisan pun kalau tunjuk kat anak cucu boleh jadik bangga okei.haha.

*nanges!*

macam mana niii..semua da hilang.sekarang tengah usaha tengok.kot-kotla ada button yang bleh undo yang da delete tadi tu..

*nanges!*

punah laaaa memori kita bersama.hahaha.abislaa..apa nak tunjuk kat anak cucu cicit nanti.abislaaaaa

*nanges!*